Construction Simulator - Year 2 Season Pass Pickup Truck
Kaipaatko hyödyllistä ajoneuvoa? Hanki siis Year 2 Season Pass, joka lisää Year 2 Season Pass Pickup Truck -lava-auton Construction Simulator -peliin! Tällä nelipaikkaisella ja lujatekoisella ajoneuvolla järjestät kimppakyydin ja suoritat urakkasopimuksia kavereiden kanssa ympäri kenttää.