Conspiracy!
Ihmiset eivät aina ole sellaisia, miltä ensisilmäyksellä näyttävät. Tässä tapauksessa he ovat kyborgeja avaruudesta. Etkö usko? Kokeile Conspiracy!-digitrippiä, niin puhutaan sitten uudestaan. Sinulla on erikoislinssi, jonka avulla voit tunnistaa niiden todelliset kasvot. Etsi ne, tunnista ne ja tapa ne.