Company of Heroes 2: Complete Collection
Koe Euroopan sota ennennäkemättömällä tavalla. Johda joukkosi historiallisiin voittoihin kahdessa huikeassa kampanjassa, jotka käsittävät mm. Stalingradin ja Ardennien taistelut. Lukuisissa moninpeli- ja taisteluskenaarioissa voit ohjata viittä eri ryhmittymää. Theatre of War -laajennukset sisältävät kiihkeitä yhteispeli- ja haastetehtäviä. Historian innoittama – strategiaan pohjautuva Company of Heroes 2 rakentaa palkitun aselajeja yhdistävän pelitoiminnan päälle. Varmista voitto oppimalla hallitsemaan sarjalle ominaisia tekniikkoja, kuten suojaa, näkölinjaa, suojatulta ja huoltoyhteyksiä. Kokemusta täydentää pelin visuaalinen ja intuitiivinen esitystapa. Realistinen fysiikkamallinnus ja upeat yksityiskohdat lisäävät immersiota jatkuvasti muuttuvissa tuhottavissa ympäristöissä. Tunne taistelun tiimellys, kun ajoneuvot murskaavat barrikadeja, tykit tuhoavat ympäristöä ja tankkien telaketjujen alla rakoileva jää enteilee hyistä kuolemaa. Tätä on Company of Heroes 2.