Commando Madness -paketti
Tehosta Vault-metsästyskokemustasi tuoreella uudella tyylillä! Tämä paketti sisältää Ex-Axton-pään sekä Delicious Flesh -ulkoasun Commando-hahmolle. Ne löytyvät hahmonmuokkausvalikosta! Tämä sisältö ei ole osa Season Pass -passia.