Commando Domination -paketti
Tehosta Vault-metsästyskokemustasi tuoreella uudella tyylillä! Tämä paketti sisältää Headbanger-pään sekä Crash Test Soldier -ulkoasun Soldier-hahmolle. Ne löytyvät hahmonmuokkausvalikosta! Tämä sisältö ei ole osa Season Pass -passia.