Clash: Artifacts of Chaos
Pelihahmosi on Pseudo, kamppailulajien mestari, joka elää erakkona erikoisessa Zenozoikin maassa. Kohtaat pienen Boyn, jonka mystiset voimat kiinnostavat Geminiä, artefaktien valtiatarta, ja päätät suojella häntä tietämättä mitään asiaan liittyvistä suuremmista voimista. TUTKI ZENOZOIKIA Sekä surrealismista että punk-fantasioista vaikutteita ammentavat Zenozoikin maailma ja sivilisaatiot ovat täynnä kiehtovia hahmoja, olentoja ja maisemia. Kierrä tätä mielenkiintoista maata ja tutustu sen reitteihin, asukkaisiin ja muinaisiin salaisuuksiin. MURSKAA VASTUSTAJASI Nyrkkisi ja nopeutesi ovat parhaat aseesi. Hyökkää, väistele, tyrmää, torju, vastaa torjuntoihin erikoisiskuilla tai vaihda ensimmäisen persoonan näkymään käyttääksesi uniikkeja tekniikoita: voit joka kerta päättää itse millä keinoilla saavutat voittosi tai vältät virheet, jotka voivat osoittautua kohtalokkaiksi. YKSILÖI TAISTELUTYYLISI Seikkailusi aikana opit erilaisia kamppailulajeja, joiden välillä voit vapaasti vaihdella tilanteesta, vihollisista ja omasta mieltymyksestäsi riippuen. Voittojen kautta voit parantaa ominaisuuksiasi ja päivittää hyökkäyksiäsi, kehittäen oman uniikin tyylisi. VASTAA RITUAALIN HAASTEESEEN Ennen taistelua voit haastaa vastustajasi noppapeliin, jonka voittaja määrittää ottelun säännöt – usein omaksi edukseen. Apureiksi kutsutut hirviöt, sumun peittämät alueet tai liikkumista rajoittavat kahleet eivät ratkaise ottelun lopputulosta, mutta Rituaali tarjoaa voittajalle mahdollisuuden hyötyä ja häviäjälle oveluudella selvitettävän haasteen. MONIPUOLINEN TARINA Etsit suuria artefakteja, joiden avulla voit päihittää Geminin, ja etsintä vie sinut kauemmas kuin osasit kuvitellakaan. Samalla kun taistelet takaa-ajavia palkkasotureita vastaan ja vahvistat sinun ja Boyn välistä ystävyyttä, sinun on kohdattava menneisyytesi ja sukellettava Zenozoikin kaoottisen yhteiskunnan lähteille. Clash: Artifacts of Chaos sijoittuu samaan universumiin kuin Zeno Clash ja Zeno Clash II, mutta peli on täysin itsenäinen.