City Transport Simulator: GT8N Mannheim
GT8N on GT6:n peruskorjaus, joka on varustettu matalalattiaisella keskiosalla ja muutettu kahdeksan akseliseksi raitiovaunuksi 1990-luvulla. Luotettavuudestaan tunnettu GT8N on nähty monissa Mannheimin ulkopuolisissa kaupungeissa, kuten Puolan Lodzissa ja Suomen Helsingissä.