City of Brass
City of Brass, BioShockin vanhempien kehittäjien luoma ensimmäisen persoonan toimintaseikkailu, tarjoaa sinulle mahdollisuuden ryhtyä uskaliaaksi varkaaksi. Aseinasi ovat terävä sapeli, paukkuva ruoska, oveluutesi ja tekemäsi ansat taistellessasi tiesi upean, Tuhannen ja yhden yön tarinoiden innoittaman suurkaupungin läpi kilpajuoksussa aikaa vastaan.