Cities:Skylines - Synthetic Dawn Radio
Kuuntele hulppeita saundeja Synthetic Dawnilta, Cities: Skylines -maailman kaikkein makeimmalta radioasemalta! Tällä kanavalla soi 16 uutta originaalibiisiä, niin instrumentaaliesityksiä kuin laulujakin neljästä ainutkertaisesta tyylilajista: 80s Electro, Vocoding Electro, Breakbeat ja Futuristic Synth. Kuuntele ja anna musan viedä, kun synth-DJ-mest+ari Jessica Statler tuo funkia Synthetic Dawn Radioon.