Cities: Skylines + Surviving Mars
Cities: Skylines ja Surviving Mars ottavat yhdessä kaupungin haltuun uudessa paketissa, jossa yhdistyy enemmän hallinnollista sekasortoa kuin koskaan aiemmin. Jos olet kiinnostunut kaupunginrakennuspeleistä, mene suoraan asiaan kokeilemalla tunnetun Cities: Skylines -pelin klassista kaupunginrakentamista tai vie hallintataitosi tähtitieteelliselle tasolle Surviving Mars -pelin sci-fi-teemalla.