Cities: Skylines - Radio Station Pack
Osta kaksi Cities: Skylines -pelin suosituinta radioasemaa – Relaxation Station ja Rock City Radio – yhden hinnalla. Cities-pelin radioasemapakkaus tarjoaa kaikkea, halusitpa rentoutua tai revitellä rockin tahdissa. Relaxation Station – Poista stressi kaduiltasi ja rentoudu kuunnellen alkuperäismusiikkia, jota riittää yli tunniksi. Rauhoittava jazz, lounge, groove ja miellyttävä karibialainen tunnelma vallitsevat. Käännä kanavalle, rentoudu ja anna pelin oman DJ:n soittaa miellyttäviä säveliä. Rock City Radio – Piristä työmatkaasi kaikella mahdollisella grungesta ja klassisesta rockista sleaze rockiin ja metalliin. Rock Radio on täydellistä taustamusiikkia, kun rakennat omaa Detroit Rock Cityäsi – yritä kuitenkin olla tuhoamatta hotellihuoneita!