Paradox InteractiveSimulaatiopelit
Mountain-yhdistelmäpaketti kokoaa yhteen vuoristoaiheisia Cities: Skylinesin laajennuksia. Paketin avulla voit nauttia vuoristokylän rauhallisesta elämänmenosta ja rakentaa kaupunkisi johonkin vuoriin keskittyvän karttapaketin tarjoamista jylhänkauniista maisemista. Pelikokemuksen täydentää valikoima Alppien tunnelmaa tuova valikoima pelimusiikkia. Mountain-yhdistelmäpaketin sisältö: “Mountain Village” Content Creator Pack Uppoudu vuoristokylien hurmaavaan elämään yhteisöluoja Tomas13TO:n Mountain Village ‑pakkauksella. Tämä Content Creator Pack sisältää 45 uutta resurssia, jotka vangitsevat kaiken oleellisen rauhallisen vuoristokylän elämästä. “Map Pack 3” Content Creator Pack Valmistaudu korottamaan kaupunkisi korkeuksiin yhteisöluoja TeddyRadkon Map Pack 3 ‑paketilla. Tämä Content Creator Pack sisältää 10 uutta vuoristojen inspiroimaa karttaa korkeista huipuista rauhallisiin laaksoihin. “Alpine Tunes” Radio Station Tämä radioasema on kaikille kaupungin rakentajille, jotka rakastavat puiden kuiskailua tuulessa! Alpine Tunes ‑aseman 16 kappaletta tarjoavat lähes tunnin verran musiikkia, joka on omiaan seuraavalle matkallesi vuoristomaisemiin.