Cities: Skylines - Mass Transit
Mass Transit -lisäosa tuo peliin useita uusia järjestelmiä, jotka auttavat asukkaita kulkemaan kaupungissa nopeasti ja tyylikkäästi. Työmatkalaiset voivat nyt matkata merellä, korkeilla vuorten huipuilla ja jopa ilmassa, sillä peliin on lisätty lauttoja, monoraileja, köysiratoja ja ilmalaivoja. Lisäosassa on uusien huoltorakennusten lisäksi joukkoliikennekeskuksia, joissa matkustajat voivat vaihtaa linjoja, uusia tilanteita, uusia maamerkkejä ja uusia tietyyppejä. Kaupunkisuunnittelijoilla on nyt aiempaa enemmän vaihtoehtoja tehdä kasvavista kaupungeistaan ainutlaatuisen tyylikkäitä ja persoonallisia. Tärkeimmät ominaisuudet: - Sairaankuljetus, valtavasti rahaa: Lisää monia uusia liikennemahdollisuuksia kaupunkiisi ja kasvata kaupunkisi tuloja! Anna asukkaiden liikkua kaupungissa lautoilla, ilmalaivoilla, köysiradoilla ja monoraileilla! - Hallintakeskus, Bub: Uudet joukkoliikenteen keskukset voivat tuoda kaikki palvelut yhteen ja antaa asukkaiden vaihtaa rautatielinjoja yhdessä rakennuksessa, hypätä bussista lautalle tai jopa löytää oikeaan paikkaan suurella monorail-, rautatie- ja metroasemalla. - Ryhdy liikenteen tutkijaksi: Tutustu useisiin uusiin haastaviin tilanteisiin, joissa keskityt ratkaisemaan liikenneongelmia ja lisäämään uusia kuljetusjärjestelmiä. Uudet tietyypit, sillat ja kanavat tuovat vaihtelua kaupunkiisi ja tarjoavat uusia tapoja ratkaista haasteita. Ryhdy liikenteen sujuvuuden asiantuntijaksi ja käytä sitten osaamista kaupunkisi parantamiseen! - Uusia hattuja Chirperille: UUSIA. HATTUJA. CHIRPERILLE. (Ja myös uusia ainutlaatuisia rakennuksia, käytäntöjä ja saavutuksia. Mutta ennen kaikkea HATTUJA!)