Cities Skylines II - Ultimate Edition
Cities: Skylines II: Ultimate Edition sisältää peruspelin ja Expansion Pass: Waterfronts ‑laajennuskortin sekä kolme ylimääräistä radioasemaa ja kolme Creator Pack ‑pakkausta. Expansion Pass: Waterfronts sisältää: San Francisco Set, kaksi Creator Pack ‑pakkausta, Bridges & Ports Expansion ‑laajennus sekä 3 radioasemaa kunkin julkaisun yhteydessä. Jos siitä voi unelmoida, sen voi rakentaa. Rakenna kaupunki perustuksista lähtien ja muunna se kukoistavaksi suurkaupungiksi, jollaisen vain sinä voit keksiä. Rakentelu tapahtuu ennennäkemättömässä mittakaavassa. Cities: Skylines II:n kattava simulointi ja elävä talous tarjoaa maailmanrakentelua vailla rajoja. Aloita luomalla kaupunkisi perustukset. Rakenna teitä, infrastruktuuri ja järjestelmät, jotka mahdollistavat jokapäiväisen elämän. Kaikesta päätät sinä – pienimmästäkin yksityiskohdasta. Kaupunkisi kasvu on myös sinusta kiinni, mutta siinä kannattaa toimia strategisesti. Jokaisella valinnalla on vaikutus. Pystytkö vilkastuttamaan paikallista teollisuutta samalla kun vauhditat taloutta kaupankäynnillä? Millä tavoin saat asuinalueet kukoistamaan ilman, että kaupungin keskusta kuihtuu? Miten täytät asukkaiden tarpeet ja toiveet samalla, kun yrität pitää kaupungin budjetin kasassa? Kaupunkisi ei koskaan lepää. Elävien ja hengittävien maailmojen tavoin se muuttuu ajan kuluessa. Jotkin muutokset ovat hitaita ja asteittaisia, kun taas toiset äkkinäisiä ja odottamattomia. Kun vuodenajat muuttuvat ja päivää seuraa yö, ole valmiina toimimaan, kun elämä ei suju suunnitelmien mukaan. Jatkuvasti laajeneva rakentajien yhteisö tarjoaa enemmän mahdollisuuksia luoda todella mullistava kaupunki modien avulla. Modeja on tällä kertaa helpompi hankkia Cities: Skylines II -pelissä. Tähän mennessä realistisin ja yksityiskohtaisin kaupunkirakentelupeli Cities: Skylines II vie luomisen ja ongelmanratkaisun uudelle tasolle. Pelin kauniisti luodut korkealaatuiset grafiikat innoittavat rakentamaan unelmien kaupungin.