Cities: Skylines - Hotels & Retreats Bundle
Hotels & Retreats -paketti sisältää minilaajennuksen Cities: Skylines -peliin sekä valikoiman sisältöä ja musiikkia, jolla kaupunkisi jatkavat menestyksen tiellä pitkän aikaa. Hanki uusi Hotels & Retreats -laajennus, niin saat uusia majoitusvaihtoehtoja. Mukana tulee myös eri rakennuksia ja musiikkikappaleita, joiden innoittajana ovat toimineet kaupungit ympäri maailman! Hotels & Retreats -paketin sisältö: Hotels & Retreats -minilaajennus Hotels & Retreats -sisällöllä voit piristää kaupunkiasi majoitusalan upeimmilla rakennuksilla. Se sisältää kaikkea liikematkailijoille suunnatuista konferenssihotelleista luonnonystäville sopiviin vuoristohotelleihin. Aloita pienestä hotelliketjusta ja avaa lisää ylellisiä vaihtoehtoja pyrkiessäsi perustamaan menestyvän hotellibisneksen – kasvaapa myös matkailijoiden määrä kaupungissasi. ”Brooklyn & Queens” Content Creator Pack Kaupungit ovat jatkuvan muutoksen tilassa, ja tällä sisällönluoja Prosperin paketilla pääset tutustumaan Brooklynin ja Queensin alueisiin. Brooklyn & Queens sisältää keskikorkeita, tiiviisti rakennettuja asuinrakennuksia sekä koristeita, joilla voi koristella julkisivuja ja kattoja. ”Railroads of Japan” Content Creator Pack Sisällönluoja Ryuichi Kaminogin Railroads of Japan -paketilla voit tutustua Japaniin junan kyydissä. Tämä Content Creator Pack -paketti lisää autenttisen japanilaisen rautatieympäristön Cities: Skylines -peliin. Se sisältää asemia, junia, busseja ja muuta. ”Industrial Evolution” Content Creator Pack Yhteisöluoja Samantha ”Avanya” Woodsin Industrial Evolution -paketilla voit seurata teollista kehitystä. Tämä Content Creator Pack -paketti sisältää uusia eri aikakausien teollisuusrakennustyylejä edustavia kasvatettavia rakennuksia. Mukana on kaikkea punatiiliseinistä moderneihin, tyylikkäisiin teollisuusrakennuksiin. ”Piano Tunes” Radio Station Piano Tunes -radioasema sopii erityisesti heille, jotka pitävät klassisesta, leikkisästä ja hienostuneesta pianomusiikista. Kaupunkisi kasvaa täydellisesti jokaisen nuotin myötä näillä 16 kappaleella, joiden yhteiskesto on noin tunti. ”90’s Pop” Radio Station Tämä radioasema on ysärimusiikin ystäville! 90’s Pop -radioasema saa ihastumaan uudelleen 90-luvun musiikkiin. Sisältää 16 uutta kappaletta eli lähes tunnin edestä musiikkia.