Cities: Skylines - Green Cities
Cities: Skylines - Green Cities antaa pelaajille uusia mahdollisuuksia rakentaa ympäristöystävällisiä kaupunkeja. Tämä laajennus tuo peruspeliin 350 uutta resurssia ja valtavan valikoiman uusia visuaalisia vaihtoehtoja, mukaan lukien luontoystävälliset rakennukset, luomupuodit, sähköautot sekä uudet palvelut, jotka on suunniteltu siirtämään saasteet lopullisesti historian lehdille. Pelaajat voivat luoda entistä monimuotoisempia kaupunkeja tai tehdä niistä kokonaan vihreitä asukasmäärän kasvaessa. Uusien pelin sisäisien palvelujen ja rakennuksien lisäksi muutoksia tapahtuu melussa ja ympäristösaasteissa, mikä tekee taivaasta viimein turvallisemman paikan Chirperille. Tärkeimmät ominaisuudet: ● Kerroksesta kerrokseen, rakennuksesta rakennukseen, kadusta katuun: Uudet ympäristöystävälliset rakennukset, uudet erikoistumisrakennukset, uudet vaihtoehtoisien palvelujen rakennukset, uudet ainutkertaiset rakennukset, sähköautot, uudet puistot – yhteensä 350 uutta resurssia, jotka antavat kaupungillesi kerrassaan ainutkertaisen ilmeen. ● Haluaisin niin kovasti olla erilainen kuin muut: Kaikille kaupungin alueille on nyt tarjolla uusia erikoistumisvaihtoehtoja, lisäksi erikoistumiset joiden tasoa on nostettu – ensi kertaa Cities: Skylines -pelissä. ● Mikä tilanne? 3 uutta skenaariota, 4 uutta menettelytapaohjetta sekä yksi uusi monumentti. Näet, kuinka kaverisi muuttuvat vihreiksi kateudesta. ● Linnutkaan eivät ole enää kuin ennen: Tietysti myös Chirper saa upouuden hatun.