Cities Skylines - Financial Districts Bundle
Financial Districts on Colossal Orderin tekemä minilaajennus, joka lisää Cities: Skylines -peliin uuden Investments-sijoitustoiminnon ja toistasataa resurssia. Financial Districts Bundle -paketissa voit tutustua tämän laajennuksen, Map Pack 2 -karttapaketin ja African Vibes -radioaseman sisältöön. Financial Districts Bundle -paketin sisältö: Financial Districts laajennus Tehosta kaupunkisi talouselämää talousalueella ja sijoita rahasi väestösi kannalta parhaisiin teollisuudenaloihin. Financial Districts on Colossal Orderin tekemä minilaajennus, joka lisää peliin Investments-sijoitustoiminnon ja toistasataa resurssia. Map Pack 2 – tekijä: modaaja Sidai Hanki uusia ideoita ja rakenna entistä moninaisempia kaupunkeja yhteisömodaaja Sidain Map Pack 2 -laajennuksen avulla. Tämä Content Creator Pack lisää 10 karttaa erilaisilta ilmastovyöhykkeiltä, kuten havumetsä, aavikko, trooppinen ja leuto. African Vibes -radioasema Tämä perinteisestä afrikkalaisesta musiikista ammentava radioasema innostaa jokaista kaupunkisuunnittelijaa 16 kappaleella ja yli tunnin kestolla.