Uppoudu vuoristokylien hurmaavaan elämään yhteisöluoja Tomas13TO:n Mountain Village ‑pakkauksella. Tämä Content Creator Pack sisältää 45 uutta rakennusta, jotka vangitsevat rauhallisessa vuoristokylässä elämisen luonteen. Palvelurakennusten skaala vaihtelee vuoristokylän tunnelmaa luovista hotelleista ja mökeistä huoltorakennuksiin ja ravintoloihin. Mountain Village ‑paketin sisältö: 30 ainutlaatuista rakennusta (hotelleja, majataloja, mökkejä ja lomakeskuksia) 3 huoltorakennusta 7 puistoa 5 koristetta Tämän paketin voi ostaa osana Mountain-yhdistelmäpakettia, joka sisältää Mountain Village-, Map Pack 3- ja Alpine Tunes -paketit.