Cities: Skylines - Content Creator Pack: Modern Japan
Content Creator Pack: Modern Japan tuo peliin ainutlaatuista tyyliä, joka on saanut innoituksensa japanilaisesta arkkitehtuurista. Paketin 20 rakennusta ja kuusi koristetta on luonut modaaja Ryuichi Kaminogi. Nämä ovat ensimmäiset Cities: Skylines -peliin lisätyt japanilaiset rakennukset. Koristeelliset mallit vaihtelevat vaikuttavista pilvenpiirtäjistä kotoisiin udon- ja ramenkojuihin.