Cities: Skylines - Content Creator Pack: Modern City Center (Win 10)
Modern City Center on uusin sisällönluontipaketti Cities: Skylines -peliin modaaja Jason “AmiPolizeiFunk” Ditmarsilta. Paketissa on 39 ainutlaatuista mallia vierekkäin rakennetuista nykyaikaisista liikerakennuksista, joita näkee usein kaupunkien keskustoissa. Tämä on ensimmäinen paketti, jossa on läpikuultavia lasimuureja ja katoksia, joiden avulla niin modaajat kuin veteraanirakentajat pystyvät luomaan upeita uusia kaupunkeja.