Paradox InteractiveSimulaatiopelit
Valmistaudu korottamaan kaupunkisi korkeuksiin yhteisöluoja TeddyRadkon Map Pack 3 ‑karttapaketilla. Tämä Content Creator Pack sisältää uusia karttoja, joiden kaikkien inspiraationa ovat toimineet henkeäsalpaavan kauniit vuoristomaisemat. Nämä korkeista huipuista rauhallisiin laaksoihin vaihtelevat kartat toimivat täydellisenä kankaana seuraavan vuoristoteemaisen asutuskeskuksesi rakentamista varten. Pääset tutustumaan vuoriston tarjoamiin mahdollisuuksiin myös uusissa skenaarioissa ja saat käyttöösi uusia risteyksiä. Map Pack 3:n sisältö: 10 uutta vuoristoteemaista karttaa 3 uutta skenaariota (Euroopassa sekä trooppisella ja lauhkealla vyöhykkeellä) 10 risteysresurssia Tämän paketin voi ostaa osana Mountain-yhdistelmäpakettia, joka sisältää Mountain Village-, Map Pack 3- ja Alpine Tunes -paketit.