Paradox InteractiveSimulaatiopelit
Yhteisöluoja Samantha ”Avanya” Woodsin Industrial Evolution -paketilla voit seurata teollista kehitystä. Tämä Content Creator Pack -paketti sisältää uusia eri aikakausien teollisuusrakennustyylejä edustavia kasvatettavia rakennuksia. Mukana on kaikkea punatiiliseinistä moderneihin, tyylikkäisiin teollisuusrakennuksiin. Industrial Evolutionissa on 70 tyypillistä teollisuusrakennusta sekä rakennustyylejä, joilla teollisuusalueille voi antaa omaleimaisen ilmeen. Content Creator Pack -paketin sisältö: – historiallisia tiiliskivitehtaita, joissa on korkeat savupiiput (34 rakennusta) – moderneja pienteollisuusrakennuksia (18 rakennusta) – nykyajan moderneja teollisuusrakennuksia (18 rakennusta).