Cities: Skylines - Content Creator Pack: European Suburbia
European Suburbia on uusin sisällönluojan teemapaketti Cities: Skylines -peliin. Se tuo eurooppalaisen esikaupunkiunelman kaupunginrakentajien ulottuville joka puolelle maailmaa. Pelaajat voivat laajentaa kaupunkiaan 80 uudella erityisellä asuinrakennuksella ja rekvisiitalla, suoraan modaaja Samantha ”Avanya” Woodsilta. Inspiraation lähteenä ovat olleet oikeat kaupungit eri puolilla Eurooppaa, esimerkiksi Englannissa, Saksassa, Ruotsissa, Tanskassa ja Hollannissa.