Cities: Skylines - Content Creator Pack: Bridges & Piers
Paranna ja kohenna rantatontteja Tässä 22 ainutkertaisen resurssin kokoelmassa yhteisöluoja Andrés ”Armesto” Cortiñalta on resursseja yksinkertaisesta koristeelliseen eri puolilla maailmaa käytetyssä teollisessa ja klassisessa tyylissä. Yhdistä vesi kaupunkiin tyylikkäästi Kehitä kaupunkisi ikonista ulkoasua edelleen ja muovaa merinäköalaasi näillä olennaisilla yhdistämiselementeillä.