Cities: Skylines esittelee Africa In Miniaturen: Afrikan mantereelle sijoittuvan uuden mahdollisuuksien maailman. 3D-taiteilija Artist Setonji ”Prince Set” Hotonun ensimmäisellä Content Creator Pack -paketilla pääset tutkimaan Afrikan monipuolista arkkitehtuuria, voimakkaita värejä ja erilaisia kaupunkirakennuksia. Africa In Miniaturen sisältö: 11 ainutkertaista rakennusta 2 monumenttia 4 palvelurakennusta 9 kasvatettavaa rakennusta 2 koristetta. Yhteensä 28 uutta nykyisten kaupunkimestariteosten ja ainutkertaisten arkkitehtonisten konseptien innoittamaa rakennusta.