Cities: Skylines - 80's Movies Tunes
Tällä kertaa viemme teidät elokuviin! ”80’s Movies Tunes” on 80-luvun klassikoiden innoittama radioasema. Palaa ajassa taaksepäin yli 15 musiikkikappaleella, joiden yhteiskesto on noin 70 minuuttia.