Circuit Superstars
Ajopelifanien luoma päältä kuvattu kilpa-ajopelin ja simulaattorin yhdistelmä. Peli juhlistaa moottoriurheilua usean sukupolven varrelta. Pelin ytimessä on upealta tuntuva ajokokemus, joka vaatii taitoa ja saa tavoittelemaan täydellistä ajolinjaa kierros toisensa perään. Tunne kilpa-ajokkien ja ajostrategian jännitys ja nouse Circuit Superstariksi! KÄSISSÄ TUNTUVA OHJAUSMALLI Tunne, kuinka kumi tarttuu tien pintaan, kun ohitat lähtö-/maaliviivan ja syöksyt renkaat ulvoen ensimmäiseen kaarteeseen! ENERGISIÄ PAIKKOJA JA MUOKATTAVIA AJONEUVOJA Voit ajaa 32 radalla 15 energisessä paikassa 14 ajoneuvolla, jotka kaikki käyttäytyvät eri tavalla. Voit muokata autoja ja kuljettajia värivalinnoilla, kypärillä ja erilaisilla voittotuuletuksilla. VARIKKOTAKTIIKAT Circuit Superstarsissa renkaiden kuluminen, polttoaineen kulutus ja vahingot ajoneuvolle kilpailun aikana vaikuttavat varikkostrategiaan. HAASTA ITSESI JA YSTÄVÄSI KOTONA TAI KILPAILE VERKOSSA Valloita viikoittaisten aika-ajojen tulostaulut tai kilpaile viittä eri tekoälyvaikeustasoa vastaan yksinpelissä. Voit luoda omia kisoja ja turnauksia, pelata tekoälyä tai kavereita vastaan paikallisessa tai verkkomoninpelissä, tai uppoutua erityisiin verkkokilpailuihin, joihin voi osallistua jopa 12 pelaajaa eri puolilta maailmaa!