Cions of Vega
Ohjaa isää hänen matkallaan kadonneen tyttärensä löytämiseksi! Astu epätoivoisen miehen kenkiin hänen etsiessään kadonnutta tytärtään! Cions of Vegassa ohjaat isää, joka etsii tytärtään maaseudulta ja salaperäisestä kaupungista, toivoen voivansa tuoda hänet kotiin. Mukana on myös miehen veli Logan, joka joskus tarjoaa avuksesi oivalluksia tai kommentteja. Yhdessä teidän on etsittävä muistiinpanoja, piirroksia, avaimia ja muita vihjeitä matkan varrella. Muut arvoitukset odottavat ratkaisemistaan paikallisen kaupunkisi kulttitoiminnassa, jonka vuoksi lapset näyttävät unohtaneen vanhempansa. Cions of Vega on mysteeriseikkailu, joka tarjoillaan pelaajille ensimmäisen persoonan elokuvallisessa tyylissä. Se on höystetty tunnelmallisella äänisuunnittelulla ja ympäristöystävällisellä tarinankerronnalla. Jotta kerronta etenee, sinun on ratkaistava pulmia ja löydettävä tiesi keskeisten paikkojen välillä. Kevyet tasohyppelyelementit ja interaktiivinen ympäristö tarjoavat vaihtelua ja haastetta samalla, kun uppoudut isän matkaan. Pystytkö auttamaan häntä selvittämään totuuden?