Christmas-asukokoelma
Pue Eren, Mikasa, Levi ja Armin uusiin asuihin. Huomio: Tämä sisältö on saatavilla myös edelliseen A.O.T. Wings of Freedom -peliin, joka julkaistiin elokuussa 2016. Voit jatkaa asujen käyttöä, jos ne ostettiin aiempaan peliin Xbox One-konsolilla, mutta sinun on ladattava sisältö uudelleen. Tämä tuote sisältyy alla olevaan settiin. Vältä tekemästä turhia ostoksia. -Additional Costumes 16 Piece Set ▼ Käyttöohje Saat uuden asun käyttöösi suorittamalla jommankumman seuraavista: 1. Valitse päävalikosta Another Mode ja valitse sitten hahmo. Vaihda uuteen asuun painamalla X-näppäintä, kun olet kentällä olevan teltan luona. 2. Valitse päävalikosta Story Mode ja lähesty sitten hahmoa Daily Life -osiossa. Vaihda uuteen asuun painamalla O-näppäintä, kun olet hahmon luona.