Chess Ultra X Purling London Olivia Pilling Art Chess
Esittelyssä Olivia Pilling Art Chess -shakkisetti. Tämä Purling Londonin erityistilaus on nyt saatavilla Chess Ultran virtuaalimaailmassa. Pohjois-Englannissa asuva taiteilija Olivia Pilling on tuonut setin perinteisiin staunton-nappuloihin modernia ilmettä eloisalla väripaletilla ja abstraktilla kuvioinnilla. Venäläisen kansantaiteen inspiroima Olivia Pilling Art Chess -shakkisetti on uskomattoman tyylikäs. Se tekee taatusti vaikutuksen shakkilaudalla. Tämä paketti sisältää vain shakkisetin, jota voidaan käyttää minkä tahansa peliympäristön kanssa.