Chess Ultra X Purling London Nette Robinson Art Chess
Esittelyssä Nette Robinson ”Pyhän Vasilin katedraali” Art Chess -shakkisetti. Tämä Purling Londonin erityistilaus on nyt saatavilla Chess Ultran virtuaalimaailmassa. Shakinpelaaja ja taiteilija Nette Robinsonin luoman hienostuneen shakkisetin innoituksena oli kahden kuuluisan venäläisen katedraalin huomiota herättävä arkkitehtuuri. Vaaleat nappulat perustuvat Moskovan Kristus Vapahtajan katedraaliin ja tummissa näkyvät Pyhän Vasilin katedraalin kuviot ja värit. Tämä paketti sisältää vain shakkisetin, jota voidaan käyttää minkä tahansa peliympäristön kanssa.