Chess Ultra X Purling London Mr. Jiver Art Chess
Esittelyssä Mr. Jiver Art Chess -shakkisetti. Tämä Purling Londonin erityistilaus on nyt saatavilla Chess Ultran virtuaalimaailmassa. Lontoolaisen katutaiteilijan Mr. Jiverin luoman Art Chess -shakkisetin ylelliset staunton-nappulat on maalattu huomiota herättävällä graffitityylillä. Ainutlaatuinen yhdistelmä kirkkaita värejä ja mestarillista spraymaalaustaitoa – Mr. Jiver Art Chess on todella ainutkertainen shakkisetti. Tämä paketti sisältää vain shakkisetin, jota voidaan käyttää minkä tahansa peliympäristön kanssa.