Chess Ultra: Imperial -shakkisetti
Tuo Chess Ultra -peliin ripaus ylellisyyttä Imperial -shakkisetin kanssa. Käsityönä tehdyt, upeita jalokiviä sisältävät pelinappulat kelpaavat jokaiselle kuninkaalle, ja Imperial -shakkisetti sisältää kaksi ainutlaatuista designia. Kultaiset, arvokkain jalokivin koristellut Ruby ja Emerald-setit hehkuvat eleganssia, kun taas Platinum ja Onyx-setit tarjoilevat kirkasta kontrastia punametallin ja yhteensopivien jalokivien kera. Tee todellinen kannanotto tämän erittäin upean Chess Ultra-setin kautta.