Chess Ultra: Easter Island -shakkisetti
Chess Ultra Easter Island -shakkipaketin inspiraationa on ollut Polynesian Pääsiäissaarten mystiset Moai-patsaat. Päänmuotoiset monoliittiset shakkinappulat ovat kauniisti muotoiltuja ja saavat shakkilaudan heräämään eloon.