Chef Life - TOKYO DELIGHT
TOKYO DELIGHT -paketti tutustuttaa sinut japanilaiseen gastronomiaan. Lisää ruokalistallesi 8 ikonista japanilaista ruokalajia, joita voi päivittää jopa kolme kertaa. Valmista herkullista ramenia, tempuraa, gyozaa sekä tietysti perinteistä sushia. Voit käyttää ruokalajeissasi 24 uutta ainesosaa, kuten wasabia, soijakastiketta ja misoa, jotka tarjoavat asiakkaillesi uusia makuelämyksiä. Opettele sushiriisin valmistamisen jalo taito uudessa kokkauspisteessä. Päätä lisättävän etikan määrä oikean tasapainon ja täydellisen riisin aikaansaamiseksi, sillä se on keskeinen osa nousevan auringon maan ruokakulttuuria. Muuta ravintolasi 54 sisustusesineen avulla kotoisaksi izakayaksi, joka kelpaisi Tokion kaduillekin. Paranna ruokalajien esillepanoa viidellä uudella esineellä. Pue keittiömestarisi aidoksi sushikokiksi uuden ikonisen asun avulla.