Chef Life - BON APPÉTIT PACK
Juhli ranskalaista gastronomiaa ravintolassasi! BON APPÉTIT -paketti sisältää 3 ranskalaista reseptiä ja elegantin asun keittiömestarillesi. Lisää ruokalistallesi ratatouille, bouillabaisse ja cassoulet, ja anna keittiömestarillesi uusi esiliina ja tyylikäs merimiehen toppi.