Challenger MT900E Anaconda
Laajenna Farming Simulator 17 -kokemustasi ladattavalla Challenger MT900E Field Anaconda -sisällöllä, jonka antaa käyttöösi tämän ainutlaatuisen traktorin. Ladattu lisäsisältö löytyy pelin kaupasta. Varmista, että sinulla on tarpeeksi pelivaluuttaa niiden ostamiseen.