Challenger MT700E Field Viper
Laajenna Farming Simulator 17 -kokemustasi ladattavalla MT700E Field Viper -sisällöllä, jonka antaa käyttöösi tämän ainutlaatuisen traktorin. Ladattu lisäsisältö löytyy pelin kaupasta. Varmista, että sinulla on tarpeeksi pelivaluuttaa niiden ostamiseen.