Pelaa virallista CATAN videopeliä Konsolilla! Hanki resursseja, opi uusia strategioita ja rakenna asutuskeskuksia laudalla, joka herää henkiin. Haasta ystäväsi olohuoneessasi tai haasta fiksu & dynaaminen AI ja taistele tiesti voittavaksi Catanialaiseksi, voit käyttää näitä taitoja myös verkossa täysin yhteentoimivalla ristiinpelaamismahdollisuudella! Vie haaste seuraavalle tasolle Super Deluxe-versiolla joka sisältää: - The Helpers – Pyydä Catanin vaikutusvaltaisimpien asukkaiden taitoja ja palveluita avuksesi pyrkiessäsi voittavaksi catanilaiseksi. - Championship Maps – Pelaa kuin CATAN-maailmanmestari Championship Maps DLC:ssä, joka sisältää 5 lautaa aikaisemmista CATAN World Championships -maailmanmestaruuskisoista.