Casual Outfit Set
Avaa seuraavat asut Loop8: Summer of Gods -pelissä: Chic-asu Ichikalle Charming Overalls -asu Benille Voit vaihtaa asua siirtymällä pelin päävalikosta Bonus Content -valikkoon.