Castles
Castles kertoo kunnianhimoisesta kuningas Haroldista, jonka suurin saavutus on torni, jonka rakennat. Kun torni kasvaa aina vain korkeammaksi, myös haasteet kasvavat sen mukana. Ennalta-arvaamaton sää ja kateellisen ja kostonhimoisen kuningas Edmundin toimet voivat pysäyttää edistymisen. Pelissä on kolme pelitilaa (tarina, selviytyminen ja kilpailu), ja sitä voi pelata yksin tai moninpelinä. Yli 50 satunnaistettua tasoa tarinatilassa takaavat, ettet koskaan pelaa samaa peliä kahdesti. Ohjaat rakentajaa, et itse palikoita, mikä tekee pelikokemuksesta ainutlaatuisen. Rakentajien on yhdistettävä kolme tai useampia työkalu- tai väripalikoita kunkin tason tavoitteen saavuttamiseksi. 7x7-ruudukossa rakentajat voivat liikkua keskellä olevan 5x5-ruudukon ympärillä, johon palikat putoavat ylhäältä. Lumi, tuuli, sumu ja myrskyt asettavat rakentajille haasteita, kun he työskentelevät yötäpäivää. Samalla kuningas Edmundin kätyrit ilkeine koneineen ovat vannoneet tuhoavansa tornin.