Cast of the Seven Godsends - Redux
Cast of the Seven Godsends muistuttaa ajoista, jolloin klassiset "juokse ja ammu" 2D -toimintapelit hallitsivat pelaamista. Neljä vaikeustasoa, kuusi valloitettavaa maailmaa, kaksitoista keski- ja loppuvaiheen vihollista, seitsemän jumalallista haarniskasettiä, viisi perusasetta ja kolmekymmentäviisi taianomaista taisteluloitsua! Paha keisari Zaraaima on kidnapannut lapsiperillisen Darecan maille. Kuningas Kandarin täytyy kutsua apuun Darecan seitsemän jumalaa kulkiessaan kuningaskuntansa kuuden maailman halki aikomuksenaan pelastaa poikansa. Hänen täytyy kohdata keisarin joukot taisteluissa synkissä metsissä, upottavilla soilla, aavemaisissa myllyissä, hirvittävissä tulivuorissa, lumisilla vuorilla, kultaisissa kaupungeissa ja kolkoissa linnoissa. Maailmoja vartioivat kullakin tasolla viholliset, jotka ovat kaikki vannoneet onnistuvansa nopeassa hallitsijanvaihdoksessa. Helpottaakseen etsintöjään kuningas Kandar voi loihtia esiin jumalallisen haarniskan, käsitellä erilaisia aseita ja käyttää hurjia loitsuja. Onnistuuko kuningas pelastamaan poikansa ja kuningaskuntansa vai joutuuko Dareca pahan keisarin alaisuuteen?