Casey Powell Lacrosse 18
Casey Powell Lacrosse 18 tarjoaa urheilufaneille dynamiikkaa, nopeita ja haastavia kokemuksia, kaiken sen jännityksen, nopeuden, sekä maalinteon kanssa mikä kuuluu tosielämän haavipalloon, mukaanlukien kokonaan uudistetut sarjat aloitus-, laukaus-, maila- sekä väistämiskontrollit. Siihen kuuluu myös paranneltu keinoäly joka vastaa haavipallon monimutkaisiin 6v6 taktiikoihin. Uudet liikekaappausanimaatiot kaikelle aloituksista ja laukauksista maalinjälkeisiin juhliin lisäävät pelin realismia entisestään. Uutta Casey Powell Lacrosse 18 pelille on mahdollisuus luoda kustomoituja stadioneita ja logoja joukkueellesi. Tämän lisäksi, Lacrosse 18 tarjoaa kattavat pelaaja- ja joukkueluojat, mahdollistaen sinulle pelaajien ja joukkueiden laittamisen suurimpien kisojen ytimeen. Jokainen joka on nähnyt haavipallo-ottelun tietää sen olevan huomionarvoinen juuri ainutlaatuisten aloituskamppaluidensa, nopeiden hyökkäys- ja puolustussuunnan muutosliikkeidensä sekä julmien puolustustaklaustensa ansiosta. Samaan aikaan se raaka taito jota vaaditaan mailankäsittelyyn laadukkaisen maalilaukausten aikaansaamiseksi tekee pelistä korostetun nopeatempoisen. Casey Powell Lacrosse 18 pelin harjoittelumoodit, manuaaliset vaihdot, tehostetut laukausvaihtoehdot, sekä paranneltu maila- ja taklaustasapaino antavat haavipallofaneille kaikki työkalut joita nämä tarvitsevat pelatakseen peliä aivan kuin he ottaisivat osaa itse urheiluun.