Carnivores: Dinosaur Hunt
Carnivores: Dinosaur Hunt on ensimmäisen persoonan metsästyssimulaattori, jossa metsästät kaikkien aikojen suurimpia ja vaarallisimpia olentoja - DINOSAURUKSIA. Tämä peli on muokattu versio klassisesta dinosaurusten metsästysvideopelistä, Carnivores: Dinosaur Hunter, jossa on uusi pelimoottori, parannettu grafiikka, edistynyt dinosaurusten käyttäytyminen ja tasaisempi pelaajan kehitys. Kokeile poikkeuksellista metsästystä seuraamalla ja jahtaamalla dinosauruksia! Selviytyäksesi sinun on tiedettävä kohteesi tavat ja käytös. Kuten todellisessa metsästyksessä, sinun on tarkkailtava jatkuvasti sitä, mikä ympäröi sinua. Muussa tapauksessa jos lähestyt Tyrannosaurusta tuulen puolelta, sinusta tulee todennäköisesti sen lounas. Metsästysseikkailujen aikana vierailet kauneissa mutta vaarallisissa paikoissa, jokaisella on oma ainutlaatuinen ekosysteemi. Tutki planeetan FMM UV-32: n koskemattomia rantoja, tiheää viidakkoa, kallioisia tasankoja ja kuumia aavikkoja. Maaston etuja voidaan käyttää onnistuneen metsästyksen mahdollisuuksien lisäämiseen. Voit väijyä pitkin polkuja tai seurata eläinten jälkiä. On tärkeää tietää tuulen suunta, koska jotkut dinosaurukset voivat haistaa sinut. Hiipimällä tai kiipeämällä korkealle saat taktisen edun metsästääksesi planeetan vaarallisimpia dinosauruksia. Suunnittele ja harkitse taktiikkaasi, mukaan lukien aseiden ja varusteiden valintaa, jotta metsästys onnistuu. Käytätkö kivääriä, jolla on iso kaliberi, kiikarikivääriä vai hiljaista jousta? Tai ehkä sinun pitäisi ottaa pistooli mukaasi? Yksi tärkeimmistä tarvitsemistasi tuotteista on M.I.S.T. - GPS-tutka, joka voi yksinkertaistaa kohteen seuraamista. Pelissä on muita varusteita, jotka voit ottaa mukaan metsästykseen selviytymismahdollisuuksien parantamiseksi, kuten hajua peittävä suihke. Voit tavata monia erilaisia ​​dinosauruksia, joilla on ainutlaatuinen käyttäytyminen ja älykkyystaso - olennoista, joiden aivot ovat herneen kokoisia, taitaviin saalistajiin, joilla on tarkka näkö, kuulo ja hajuaisti. Jokaisella pelin dinosauruksella on realistinen ja edistynyt tekoäly, joten laji lajilta kukin reagoi eri tavalla sinuun. Jotkut dinosaurukset pakenevat, jos näkevät sinut, toiset hyökkäävät, jos heitä uhkaillaan, ja toiset yrittävät tappaa kaiken liikkuvan! Joten ole varovainen ja metsästä saalistasi viisaasti, muuten sinusta tulee saalis itse.