Car Vouchers (4)
Osta 4 kupongin nippu Forza Horizon 5:n autokupongeilla voit hankkia minkä tahansa autoshow'ssa saatavilla olevan auton unelma-autotallisi rakentamiseen! Näin voit mukauttaa Forza Horizon 5 -kokemustasi ja kerätä haluamasi autot omaan tahtiisi. Autokupongeilla hankittuja autoja ei voi siirtää. Kuponkeja voi vaihtaa vain autoshow-autoihin, ei festivaalin kisalistan palkintoautoihin tai autopakettien autoihin.