Candle: The Power of the Flame
Candle on seikkailupeli täynnä haastavia arvoituksia. Pelissä olet Teku, nuori keltanokka, joka lähtee vaaralliselle matkalle heimonsa shamaanin pelastamiseksi pahalta Wakcha-heimolta. Tekun tiellä on kuitenkin katalia ansoja ja vaikeita esteitä. Haasteista selviämiseksi sinun on pidettävä silmäsi auki ja tarkkailtava ympäristöäsi – muutoin seuraava askel voi olla viimeisesi. Tekulla on kuitenkin erikoiskyky: hänen vasen kätensä on kynttilä. Anna sen toimia valaisevana majakkana, joka ajaa viholliset pois ja tuo valon pimeyteen. Upeat käsinmaalatut vesivärimäiset grafiikat tekevät Candlesta erityisen tunnelmallisen pelin. Kaikki taustat ja hahmot on piirretty huolella ja skannattu sen jälkeen kuva kuvalta. Peli näyttää ja tuntuu elävältä maalaukselta.