Camouflage Rifles Skin Pack
"Tarkka-ampujia vilisevässä tappavassa kaksintaistelussa mikä tahansa etu voi merkitä eroa voiton tai tappion välillä. Peitä kiväärisi yksityiskohtaisilla maastokuvioilla, jotta aseet sulautuvat toisen maailmansodan aikaisen Italian vehreisiin taistelumaisemiin. Aseskineillä voi muokata Sniper Elite 4:n kaikkia seitsemää aloituskivääriä, joita voi käyttää missä tahansa yksinpeli-, co-op- tai moninpelitilassa."