Kirjoita oma kalastustarinasi Aguas Clarasissa. Löydät sieltä upean eloisan luonnon ja kuvankauniita kalastuspaikkoja, joten ei ole ihme, että kalastajat ympäri maailman rakastavat tätä andalusialaista paratiisia. Pyydystä uusia ja tuttuja kalalajeja Aguas Claras sisältää monenlaisia vesiekosysteemejä 16 ainutlaatuisella kalalajilla, joista 11 on täysin uutta tuttavuutta ja löytyy vain tästä sisältöpaketista. Tutkiessasi uusilla varusteilla ja kalastustaidoillasi eri lampia, järviä ja luolastoja saat tilaisuuden napata sellaisia lajeja kuten kestävä andalusianbarbi, piileskelevä peilikarppi tai yöllinen ankerias. Voit sen lisäksi testata kalastustaitosi tuttua isobassia tai haukea vastaan. Kirjoita oma kalastustarinasi ihastuttavassa Andalusiassa Aguas Claras on kuvankaunis pikkukaupunki Andalusiassa, ja se on pysynyt jo tovin erillään ulkomaailmasta. Nyt ihmiset ovat kuitenkin löytämässä sitä uudelleen, kiitos alueen herkullisen ruokakulttuurin, moninaisen historian ja autuaiden kalastusmahdollisuuksien. Aguas Clarasin yltäkylläinen ja koskematon luonto sekä runsas paikallinen perintö tekevät siitä todellisen kalastajan paratiisin. Suorita uusia aktiviteetteja ja haasteita Tutustu Danieliin ja Karimiin, Aguas Clarasin kauppiaaseen ja metsänvartijaan. He toimivat oppainasi, kun tutustut alueen kivisiin harjanteisiin, laajojen luonnonsuojelualueiden henkeäsalpaaviin näkymiin ja alueen muinaisiin raunioihin. Suoritatte yhdessä yli 60 jännittävää tehtävää ja haastetta, jotka odottavat sinua alueella. Heitä vieheesi veteen upeimmissa kalastuspaikoissa Daniel ja Karim lähettävät sinut suorittamaan tehtäviä alueen eri paikkoihin. Sinulla on tilaisuus kalastaa vaarallisessa vuoristosolassa, salaisilla maanalaisilla järvillä ja kivisillä vuoristopuroilla.