Tutki Etelä-Afrikkaa ja pyydystä ainutlaatuisia kalalajeja ystäviesi kanssa. Suorita tehtäviä kalastushubeissa saadaksesi palkintoja ja löytääksesi henkeäsalpaavia maamerkkejä. Etsi ja pyydystä uusia kalalajeja Etelä-Afrikan kauniit vesiväylät ovat koti 16 kalalajille, mukaan lukien 13 uudelle lajille kuten jättikonnamonnille, bengalinankeriaalle ja täpläahvenelle. Tartu näiden ainutlaatuisten lajien löytämisen haasteeseen, säädä tekniikkaasi niiden elinpiirin ja käyttäytymisen mukaan ja tunne kamppailun jännitys, kun testaat taitojasi. Hallitse kalastushubien uudet tehtävät Hio kalastustaitojasi uusissa kalastushubeissa. Nämä lisäykset löytyvät vain South Africa -lisäsisällöstä ja esittelevät uusia tapoja parantaa kalastustekniikoitasi. Vieraile jokaisessa hubissa, suorita niiden yksittäisiä tehtäviä ja ansaitse luonnonsuojelualueen inspiroimia erityispalkintoja. Kutsu peruspelin omistava ystävä ilmaiseksi mukaan Tutki Etelä-Afrikkaa ystävän kanssa ja luo unohtumattomia muistoja yhteisillä kalastushetkillä. Kun ostat luonnonsuojelualueen, et voi pelkästään kutsua peruspelin omistavaa ystävää ilmaiseksi mukaan, sillä tämä tarjous kattaa myös meidän muut luonnonsuojelualueemme. Löydä kalastustaivaasi Etelä-Afrikasta Koe Etelä-Afrikan henkeäsalpaava luonnonkauneus, kun tutustut sen upeisiin maamerkkeihin, tutkit kiehtovia luolia, ihastelet vesiputouksia, käyt esihistoriallisessa dinosauruspuistossa ja navigoit läpi mahtavien kanjonien ja valtavien savannien. Tee kaikki tuo samalla, kun tutustut ainutlaatuisiin kalastuspaikkoihin sekä rauhallisiin maisemiin ja opit lisää Etelä-Afrikasta.