Tervetuloa Japanin Kamuibetsun kansallispuistoon, todelliseen kalastajan paratiisiin! Löydä täydellinen paikka kalastaa ainutlaatuisia uusia lajeja, kuten sahalininlohta ja koiralohta, tutki Hokkaidon kauniin koskemattomia maisemia ja suorita uusia tarinatehtäviä ja haasteita. Tutustu Japaniin Tutki valtavaa ja koskematonta erämaata Kamuibetsun kansallispuistossa Hokkaidoilla, Japanin pohjoisimmalla pääsaarella. Sukella syksyn värikkääseen vuodenaikaan ja nauti maisemista, äänistä ja tunnelmista etsiessäsi täydellistä kalastuspaikkaa mutkittelevilta joilta, vaikuttavilta jäätikköjärviltä ja kirkkailta vuoristolähteiltä. Kaikki tuo tapahtuu valtavan tulivuoren siintäessä taustalla. Pyydystä ainutlaatuisia lajeja Kamuibetsun kansallispuisto sisältää 19 erilaista lajia, mukaan lukien vain tältä luonnonsuojelualueelta löytyviä lajeja. Taistele mm. villin koikarpin, aasianmonnin ja idänkäärmeenpään kaltaisten lajien kanssa tai jäljitä vaikeasti löydettävää uutta äyriäistä: makean veden taskurapua (Geothelphusa dehaani)! Minkä pyydystät ensimmäiseksi? Suorita uusia tarinatehtäviä ja haasteita Tutustu Kamuibetsun historiaan ja kylvä tulevaisuuden siemeniä paikallisten kanssa upouudessa päätarinassa. Suorita kalastushaasteita, löydä piilotettuja kätköjä ja keräilyesineitä ja vangitse eri paikkoja kameralla uudessa valokuvaustehtävässä, niin ansaitset lisäpalkkioita. Rentoudu ystävien kanssa Jaa kalastuksen ilot muiden kanssa! Kun ostat Japan Reserven, et voi pelkästään kutsua peruspelin omistavaa kaveria pelaamaan ilmaiseksi kanssasi, vaan tämä tarjous kattaa myös meidän muut luonnonsuojelualueemme!